вторник, 11 март 2008 г.

Питанка!

Какво правех преди 10 години:
Работех в мексикански ресторант в ЮАР.

5 неща, които трябва да свърша днес:
1. да гледам А.J докато Ханс докара мебелите за трапезарията ни.
2.да отида до хранителния магазин.
3.да сготвя.
4.да прекарам качествено време с Ханс и А.J.
5. да чета от книгата ми (Властелинът на пръстените)

Неща, които обичам да ям:
Мога да живея на сладолед и шоколад.

Какво бих направила, ако стана милионерка:
Бих изплатила студентските ни заеми, бих изплатила къщата ни, ще осиновя 5-6 деца, ще помогна на Домовете за деца в България и бих обходила света със семейството ми.

3 лоши навика:
1.винаги закъснявам.
2.винаги отлагам.
3.понякога се стресирам прекалено много.

5 места където съм живяла:
1. САЩ (Юта, Ню Хамшър, Аризона)
2. България (Плевен)
3. Англия (Уорингтън, Ливърпул, Болтън и Литълборо)
4. България (София)
5. ЮАР (Йоханесбург)

5 работни места, които съм имала:
1. фризьорка
2. асистент-менеджър в ресторант за бързо хранене
3. супервайзор в хотел
4. инструктор по български в МТС
5. продавачка


5 неща, които хората не знаят за мен:
1. в училище най- лесно ми беше по математика и затова учих (загубих) 3 години в ТУ в София
2. по едно време много ми харесваше техно музиката (сега са ми слаби нервите, ха-ха)
3. умирам от ужас от микроби и си мия ръцете по 100 пъти на ден
4. преди много години изкачих Мусала
5. в САЩ хората си мислят, че съм много тиха, но вие знаете, че не е точно така:)

Няма коментари: