понеделник, 25 февруари 2008 г.

Специален Ден!


Миналия уикенд ходихме в Юта, за много специално събитие- благославянето и запечатването на А.J.с нас за вечността (ритуал характерен за религията ни). Никога преди не съм чувствала А.J. и Ханс толкова близки и никога преди не съм се замисляла, колко много ги обичам и искам да съм по-добра майка и съпруга, да дам най-доброто, на което съм способна за семейството ми.
Успяхме да се съберем с накои от близките на Ханс, сестра ми и няколко приятели.
Предната нощ А.J. не спа добре и всички бяхме уморени, но щастливи.
Благословията от Ханс беше много хубава и се надяваме един ден А.J. да може да осъвършенства качествата, с които беше благословен.

1 коментар:

Reil family каза...

Поздравления това наистина е един много специален ден. Много се радвам за вас и AJ е много сладък.